نقطه سرخط

گاهی چه اصرار بیهوده ایست ، اثبات دوست داشتنمان ... چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم !!!

 

دل هیچکی مثل من غربت اینجا رونداره
دیگه حرفای علاقه همه مردن تو دلم
مث گنجشکای بی لونه و بی جای محله
دیگه هیچ جا تودرختا جای من نیست که برم
باتو بودن خیلی وقته که گذشته
بی تو بودن مث مهر سر نوشته
دیگه اسم تورو هی زمزمه کردن
واسه من نه تو میشه نه فرقی داره
بارونه از سرشب همش می باره
تو گوشم داد می زنه همش می ناله
میگه هیچکی مث من غربت اینجا رو نداره
زندگی ارزش این همه اشکارو نداره


نظرات شما عزیزان:

HATE
ساعت16:06---28 اسفند 1390
سلام سوده جون من لینکت کردم!
خوشحال میشم توام منو بلینکی
بهم سر بزن منتظر نظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:,ساعت11:22توسط سوده | |